مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:392019-07-21سياسي

عسکری: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری در گردهمایی مشترک رابطان امور مجلس ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و حوزه ستادی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم تا قبل از مهر98، اقدام مؤثری برای پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری در گردهمایی مشترک رابطان امور مجلس ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و حوزه ستادی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول بر اساس آموزه های دینی خط سیری را به ما نشان می دهد که همان فلسفه آموزش و پرورش است.

وی افزود: تحولی که قرار است انجام شود از نوع مادی نیست بلکه تحولی از نوع بنیادین دینی و معرفتی و مبتنی بر فلسفه آموزش و پرورش است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش ها برای به صفر رساندن معوقات ادامه دارد، آنچه برای ما مهم است، ابتدا سند تحول و سپس رتبه بندی معلمان است.

وی افزود: با تلاش نمایندگان مجلس ردیف حقوقی برای نظام رتبه بندی مشخص شد و تلاش می کنیم تا قبل از مهر98 اقدام مؤثری در پرداخت معوقات و مطالبات صورت بگیرد، اما در دراز مدت نیازمند مجلسی هستیم تا قوانین لازمه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکری: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم

عسکری: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم