مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 10:382019-07-21حوادث

مظنون حمله به استودیوی کیوتو سابقه اختلال روانی دارد


پلیس ژاپن در ادامه تحقیقات خود در مورد حادثه آتش سوزی در استودیوی انیمیشن سازی کیوتو اعلام کرده است که متهم پیش از این به سرقت از یک فروشگاه محکوم شده و دچار مشکلات روانی بوده است.

- پلیس ژاپن در ادامه تحقیقات خود در مورد حادثه آتش سوزی در استودیوی انیمیشن سازی "کیوتو" اعلام کرده است که متهم پیش از این به سرقت از یک فروشگاه محکوم شده و دچار مشکلات روانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینجی آئوبا ، متهم این پرونده به مدت سه سال تنها در آپارتمانی در حومه شهر اومیا واقع در 500 کیلومتری شرق کیوتو زندگی می کرده و همسایه آئوبا او را فردی مرموز و شلخته خوانده که به سختی با کسی صحبت می کرده است.

همسایه او اظهار کرده او در طول روز به ندرت حتی برای خرید از خانه خارج شده و گاهی به هنگام نیمه شب در اطراف خانه پرسه می زده است.

هم چنین به گفته همسایه ها آئوبا در طول روز مدام مشغول به بازی های ویدیویی بوده است که صدای بلند این بازی ها همسایه ها را دچار مشکل کرده و در نتیجه شکایات زیادی از او وجود داشته است.

گفته می شود چند روز پیش از روز حادثه آتش سوزی نیز آئوبا به یکی از همسایگان خود به دلیل ایجاد یک سوءتفاهم حمله ور شده و او را تهدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظنون حمله به استودیوی کیوتو سابقه اختلال روانی دارد

مظنون حمله به استودیوی کیوتو سابقه اختلال روانی دارد