مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 10:042019-07-21فرهنگي

تلاش یک مستندساز برای گفت وگو با قومی ناشناخته


کارگردان مستند «متولد اورشلیم» با بیان اینکه سفر به اسراییل برای ما ممنوع است و همین موضوع دلیل ناشناخته بودن این قوم برای ماست گفت: ما در این مستند تلاش کردیم موضوع را برای مردم ایران بیشتر بشناسانیم.

- کارگردان مستند متولد اورشلیم با بیان اینکه "سفر به اسراییل برای ما ممنوع است و همین موضوع دلیل ناشناخته بودن این قوم برای ماست" گفت: ما در این مستند تلاش کردیم موضوع را برای مردم ایران بیشتر بشناسانیم.

حسین شمقدری در گفت وگو با ایسنا درباره اکران جدیدترین مستندش به نام متولد اورشلیم که یک اثر 47 دقیقه ای است و محمد دلاوری در مقام راوی با 5 شخصیت یهودی که در اورشلیم به دنیا آمده و بزرگ شده اند و حالا در جایی مانند آلمان زندگی می کنند، گفت وگو می کند، بیان کرد: من همیشه نسبت به فیلمی که می خواهم بسازم یک زمینه فکری دارم اما یک مستندساز باید تلاش کند وقتی وارد موضوع می شود، قضاوت هایش را کنار بگذارد و هر آنچه را که در حال اتفاق افتادن است سند قرار دهد و قضاوتی خارج از آن نکند.

این کار باعث می شود به واقعیت دقیق تری برسد و در نهایت اثرگذاری آن نیز بر مخاطب بیشتر شود.

بنابراین شاید من قبل از ورود به هر موضوعی قضاوت هایی داشته باشم اما متولد اورشلیم می خواهد اصلا بدون پیش داوری وارد بحث و گفت وگو با اسراییلی ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش یک مستندساز برای گفت وگو با قومی ناشناخته

تلاش یک مستندساز برای گفت وگو با قومی ناشناخته