مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 08:592019-07-21سياسي

روایت نقوی حسینی از هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده های F35


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً دو جنگنده جدید اف 35 دیگر را از آمریکا تحویل گرفته است، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خرید جنگنده های F35 توسط رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که آنها به دنبال تشدید تنش در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً دو جنگنده جدید اف 35 دیگر را از آمریکا تحویل گرفته است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز دارای انباری از مهمات و زرادخانه اتمی است و هر لحظه ممکن است آتشی در منطقه برافروزد.

وی افزود: این رفتار ها و اقدامات رژیم صهیونیستی بیانگر در پیش گرفتن سیاست جنگ افروزی و بازی های نظامی در منطقه است و در چند سال اخیر شاهد همکاری گسترده غرب به ویژه آمریکا در مراودات نظامی با اسراییل هستیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حامی تروریسم است، تصریح کرد: خرید این جنگنده ها نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است، اما آنان باید بدانند که اگر منطقه را به سمت و سوی تنش نظامی سوق دهند، دودش به چشم خودشان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نقوی حسینی از هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده های F35

روایت نقوی حسینی از هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده های F35