مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 23:282019-07-20اقتصادي

واریز ماهانه حق التدریس معلمان از مهرماه


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا نباید حق التدریس معلمان به صورت ماهانه واریز می شد تا شاهد بروز معوقات هفت ماهه در پرداخت نباشیم؟ گفت: - بند کاف تبصره 12 قانون بودجه از ابتدای سال 98 اجرایی است و با شروع سال تحصیل از مهرماه حق التدریس ها را نیز ماهانه پرداخت می کنیم.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا، درباره حق التدریس معلمان که چندماهی است پرداخت آن به تعویق افتاده توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: مطالباتی داریم که از سال 97 منتقل شده است که ریز محاسبه و به سازمان برنامه و بودجه منتقل شده است و در حال رایزنی و پیگیری هستیم که بودجه آن زودتر تخصیص یابد.

وی افزود: حق با معلمان است؛ ولی به دلیل محدودیت های مالی و شرایط خاص بودجه ای دولت این اتفاق افتاده است، اما مطمئن باشند ما پیگیر هستیم.

درباره مبلغ و میزان این معوقات نیز قول داده بودم که مصاحبه ای با رسانه ها نداشته باشم؛ مگر بعد از واریز نهایی و تسویه معوقات باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا نباید حق التدریس ها به صورت ماهانه واریز می شد؟ گفت: بند کاف تبصره 12 قانون بودجه از ابتدای سال 98 اجرایی است و با شروع سال تحصیل از مهرماه حق التدریس ها را نیز ماهانه پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز ماهانه حق التدریس معلمان از مهرماه

واریز ماهانه حق التدریس معلمان از مهرماه