مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 23:042019-07-20بين الملل

تلافی که تعارف ندارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: شاید برخی از مسئولان محترم کشورمان آنچه را که در این وجیزه آمده است تندروی ! قلمداد کنند ولی نکته مورد اشاره در آن حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است که در حقوق .

- توقیف نفتکش انگلیسی اقدام متقابل و عکس العمل تلافی جویانه کشورمان در قبال توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی در تنگه جبل الطارق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: شاید برخی از مسئولان محترم کشورمان آنچه را که در این وجیزه آمده است تندروی ! قلمداد کنند ولی نکته مورد اشاره در آن حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است که در حقوق بین الملل نیز به رسمیت شناخته شده است.

بخوانید! بعد از توقیف نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو Stena Impero در تنگه هرمز که عصر روز جمعه از سوی نیروی دریایی سپاه صورت گرفت، در اطلاعیه های رسمی و اظهارنظر مقامات مسئول کشورمان اعلام شد؛ این نفتکش انگلیسی، به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی توقیف شده است و توضیح داده شده بود که تردد از مسیر خلاف کشتیرانی در تنگه هرمز، خاموش کردن دستگاه موقعیت یاب و توجه نکردن به هشدارهای جمهوری اسلامی ایران سه تخلف نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلافی که تعارف ندارد!

تلافی که تعارف ندارد!