مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 15:392019-07-20دانش

مقالات ایرانی بیش از 74 هزار بار مورد استناد قرار گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست مشترک وزیر بهداشت و هیات امنای موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد)، - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در پنج سال گذشته، بیش از 480 هزار مقاله ایرانی توسط 118 کشور، دانلود شده و در این مدت، مقالات ایرانی بیش از 74 هزار بار، مورد استناد کشور های دیگر قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست مشترک وزیر بهداشت و هیات امنای موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد)، اظهار کرد: تمامی کشور ها از نظر علمی در سطح دنیا رتبه بندی می شوند.

ایران در زمینه تولیدات علمی در سال 2018 رتبه 16 را به دست آورده است.

همچنین در زمینه استنادات و پزشکی بالینی نیز رتبه 16 را در سطح جهان کسب کرده ایم در حالی که در سال گذشته، در زمینه پزشکی بالینی رتبه 20 را داشتیم.

ملک زاده افزود: در زمینه علوم داروسازی در سطح جهان، رتبه هفتم را به دست آورده و از کشور هایی مانند فرانسه، مقالات بیشتری به چاپ رسانده ایم.

در حال حاضر، در زمینه تولید دارو، در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نیازی به واردات نداریم و باید گفت: داروسازان ما بسیار خوب عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقالات ایرانی بیش از 74 هزار بار مورد استناد قرار گرفته اند

مقالات ایرانی بیش از 74 هزار بار مورد استناد قرار گرفته اند