مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 11:482019-07-19سياسي

نماز جمعه برای کشورمان بصیرت، انسجام و وحدت به همراه آورده است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه نماز جمعه برای کشورمان بصیرت، انسجام و وحدت به همراه آورده است، اظهار کرد: در 40 سال گذشته با عنایت و فضل الهی و تدبیر امام راحل نماز جمعه باشکوه در سراسر کشور برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، اظهار کرد: امروز شاهد اتفاق میمون و مبارکی هستیم، از یک سو تقدیر از خدمات سی ساله آیت الله نعیم آبادی در جایگاه نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان و از سوی دیگر معارفه حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از پر رمز و رازترین برنامه های عبادی مسلمین است، اظهار کرد: اساس و بنیاد سازماندهی اجتماعی مومنین نماز جماعت و مسجد است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: مسجد محور سازماندهی اجتماعی مردم است و روزهای جمعه این مجموعه محلات که برای بندگی حق گرد هم می آیند، برای اجتماعی گسترده تر در یک محور مرکزی برای اقامه نماز جمعه گردهم می آیند.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه نماز جمعه دارای ظرفیت های اعجاب آوری است، اظهارکرد: در 40 سال گذشته با عنایت و فضل الهی و تدبیر امام راحل نماز جمعه باشکوه در سراسر کشور برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه برای کشورمان بصیرت، انسجام و وحدت به همراه آورده است

نماز جمعه برای کشورمان بصیرت، انسجام و وحدت به همراه آورده است