مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 11:332019-07-19پزشكي

آزمون ارشد پزشکی برگزار شد


دومین روز آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی امروز، 28 تیر ماه در حوزه های امتحانی به طور همزمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 همه رشته ها در نوبت های صبح و عصر 27 تیرماه برگزار شد و امروز 28 تیرماه نیز با حضور 70 هزار و 94 داوطلب در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: 51 هزار و 861 نفر از داوطلبان آزمون فوق زن و تعداد 18 هزار و 233 نیز مرد در قالب 84 رشته تحصیلی در این آزمون با یکدیگر طی دو (27 و 28 تیر) با هم به رقابت پرداختند.

حیدرزاده با بیان اینکه مهمترین تغییر آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98، لزوم کسب حد نصاب نمره زبان انگلیسی است، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، کسب حداقل نمره 10 از نمره 40 یا به عبارتی 25 درصد نمره در درس زبان انگلیسی از سال 98 و بعد از آن الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت در 22 اردیبهشت 98، برای رتبه های اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ارشد پزشکی برگزار شد

آزمون ارشد پزشکی برگزار شد