مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-19حوادث

برگزاری دادگاه «نجفی»، گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته


برگزاری دادگاه های محمدعلی نجفی، کارکنان وزارت صمت، بانک سرمایه و .

گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته به شرح زیر است: آغاز رسیدگی به قتل پرونده میترا استاد در نیز در حاشیه دومین جلسه دادگاه اعلام کرد که از دادگاه تقاضا کردیم نواقص پرونده رفع شود.

یکی از حواشی جلسه دوم دادگاه این بود که قاضی محمدی کشکولی هنگامی که می خواستند اسلحه را در اختیار نجفی قرار دهند، گفت: ببینید اول اسلحه پر نباشه، یک وقت ما رو هم دادگاه به روز دوشنبه 31 تیرماه موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همسر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه 7 خردادماه به ضرب گلوله به قتل رسید.

از همان ساعات اولیه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و عصر همان روز قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از اعتراف نجفی به قتل همسرش خبر داد.

13 خرداد ماه سال جاری علی القاصی مهر دادستان تهران گفت: با توجه به تکمیل تحقیقات در پرونده اتهامی آقای محمد علی نجفی دایر بر الف- قتل عمد خانم میترا استاد ب- حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز ج- ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نامبرده، پرونده با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد و پرونده مطروحه از جهت قانونی یک پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه «نجفی»، گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته

برگزاری دادگاه «نجفی»، گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته