مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 15:342019-07-18ورزشي

مسئولین ناشنوا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا داورزنی ظهر امروز در مجمع سالیانه فدراسیون ناشنوایان که در هتل آرمان برگزار شد، با بیان اینکه براساس قانون، - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: قانون ماده 88 با قانون اساسی مغایرت دارد و ورزش کشور را رو به نابودی می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا داورزنی ظهر امروز در مجمع سالیانه فدراسیون ناشنوایان که در هتل آرمان برگزار شد، با بیان اینکه براساس قانون، فدراسیون ها از پرداخت مالیات عملکرد معاف هستند، اما مالیات دستمزد باید پرداخت شود، گفت: از سال گذشته وزارت ورزش و جوانان تلاش داشته تا تمام هیات های ورزشی استان های کشور که حدود یک هزار و 400 است با دریافت شناسه قابلیت رصد شدن و شفاف شدن گردش مالی را داشته باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر مشکلات فدراسیون ناشنوایان حل نشده عذرخواهی می کنم، به نظرم مسؤولان در واقع ناشنوا هستند که هنوز در بحث سالن دچار مشکل هستید، من به شدت با ماده 88 مخالف هستم، این قانون ورزش کشور را گران می کند و ارئه ورزش را دچار مشکل و روبه نابودی می برد.

وی خاطرنشان کرد: در سال هایی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان بزرگ فعالیت داشتم، در کوی طلاب مشهد بازدیدی داشتم، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین ناشنوا هستند

مسئولین ناشنوا هستند