مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:492019-07-18سياسي

برپایی کنگره های شهدا در تمام استان های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ، سردار احمد حق طلب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام(ره) اظهار داشت: - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری کنگره های شهدا در تمام استان های کشور خبر داد و گفت: چالش های امروز جامعه با فرهنگ دفاع مقدس حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،، سردار احمد حق طلب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام(ره) اظهار داشت: برگزاری کنگره نقش ملی شهدا از 10 سال پیش شروع شده تا 1400 نیز ادامه پیدا می کند، یعنی هیچ استانی نمانده که کنگره بزرگداشت را برگزار نکرده باشد.

وی افزود: کنگره ها هر 10 سال یکبار برگزار می شود، برگزاری این کنگره ها با وسعت و عظمت بزرگی برگزار می شود، درحال حاضر سابقه برگزاری کنگره ها به 10 سال می رسد که مورد ستایش مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: اقدامات بسیار مناسب و زیربنایی در رابطه با کنگره شهدا انجام شده که این موضوع قابل توجه و تاثیرگذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کنگره های شهدا در تمام استان های کشور

برپایی کنگره های شهدا در تمام استان های کشور