مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 08:482019-07-18اقتصادي

برگزاری یک نمایشگاه جدید برای معرفی نیازمندی های بخش صنعت


در حالی از سوی وزارت صنعت، معدت و تجارت اقدام به برگزاری نمایشگاهی از نیازمندی های بخش صنعت شده است که وزارت علوم نیز در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) اقدام به معرفی نیازمندی های بخش های صنعتی کرده بود.

- در حالی از سوی وزارت صنعت، معدت و تجارت اقدام به برگزاری نمایشگاهی از نیازمندی های بخش صنعت شده است که وزارت علوم نیز در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) اقدام به معرفی نیازمندی های بخش های صنعتی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت نمایشگاهی از نیازهای فناوری و صنعتی کشور با حضور صنایع بزرگ و کارخانجات تولیدی کشور با عنوان نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید از امروز پنج شنبه 27 تیرماه برگزار می شود.

این نمایشگاه که تا 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بینالمللی تهران ادامه دارد، سعی دارد به جای عرضه توانمندی شرکت ها، به ارائه نیازمندی های آنها اختصاص یابد و فرصت مناسبی برای آگاهی شرکت ها از نیازهای صنایع بزرگ خواهد بود تا بتوانند با استفاده از توان فنی و مهندسی خود نسبت به ارائه راه حل و یا تولید محصول و انعقاد قرارداد بپردازند.

دکتر مسعود برومند دبیر شورای عالی عتف در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف در جمع خبرنگاران با اشاره به تعهدات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک نمایشگاه جدید برای معرفی نیازمندی های بخش صنعت

برگزاری یک نمایشگاه جدید برای معرفی نیازمندی های بخش صنعت