مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 13:482019-07-17اقتصادي

فروش طلایی گوشی موبایل با قیمت مصوب


بخش عمده ای از ارتباطات در زندگی امروزه با گوشی های موبایل تعریف شده است و به همین دلیل شاهد بازار داغ خرید و فروش گوشی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام 19 کالا، در این میان یکی از عمده ترین دغدغه خریداران با توجه به نوسانات ارزی تهیه موبایل با نرخ واقعی است.

در همین راستا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نرخ ثابتی را بر اساس قیمت منصفانه ای تأیید کرده که به قیمت مصوب گوشی شهرت دارد.

نرخ پایین این گوشی ها به دلیل این است که این محصولات با قیمت کنترل شده وارد می شوند و سازوکارهای مناسبی برای توزیع عادلانه آنها در کشور تدارک دیده شده است.

فروشگاه اینترنتی 19 کالا که در طرح های تخفیفی متعددی در زمینه لوازم خانگی، تجهیزات دیجیتال مشتری مداری خود را به اثبات رسانده این بار در طرح فروش طلایی گوشی های موبایل با قیمت مصوب با هدف حمایت و تکریم مخاطبان خود اقدام به عرضه مدل های مختلف از برندهای متنوع کرده است.

هدف این طرح برآورده کردن این نیاز اساسی به بهترین شکل است تا با توجه به نوسانات ارزی موبایل ها با کمترین هزینه به دست مصرف کننده برسد.

این طرح شامل طیفی گسترده و متنوعی از مدل ها و برندهای مختلف می شود تا در کنار قیمتی عادلانه دست مخاطبان در انتخاب باز باشد و با مقایسه این مدل ها به صورت جامع و کامل با کمک کامل ترین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش طلایی گوشی موبایل با قیمت مصوب

فروش طلایی گوشی موبایل با قیمت مصوب