مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:182019-07-17فرهنگي

مشکل عمده هنرمندان بشرویه چیست؟


بازاریابی، یکی از مشکلات عمده هنرمندان است که می طلبد با حمایت مسئولان توجه ویژه ای به این امر شود.

- یک هنرمند از شهرستان بشرویه گفت: بازاریابی، یکی از مشکلات عمده هنرمندان است که می طلبد با حمایت مسئولان توجه ویژه ای به این امر شود.

پروین مرموزیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: چندین سال است که به همراه فرزندانم در حوزه جاجیم فعالیت دارم و محصولات بسیاری تهیه می کنم.

وی با بیان اینکه با استفاده از پارچه جاجیم دستبافت، صنایع دستی از جمله لباس، کفش، کیف و رومیزی تهیه می کنم، افزود: فعالیت هنری تاثیر بسزایی در زندگیم داشته و آرامش روحی و روانی را به من هدیه داده است.

این هنرمند بیان کرد: در سال های گذشته جزو عشایر بوده و در صحرا زندگی می کردیم که با حمایت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانستیم این هنر را توسعه دهیم.

مرموزیان ادامه داد: اوایل آغاز این حرفه، میزان فروش بسیار کم بود، اما به مرور با حمایت های میراث فرهنگی، محصولات فروش خوبی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بازاریابی یکی از مشکلات عمده هنرمندان استان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان برای حضور در نمایشگاه های مختلف، هنرمندان را حمایت کنند چراکه هزینه حضور در این نمایشگاه ها زیاد بوده و هنرمندان نمی توانند با این فروش کم، از عهده هزینه ها برآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عمده هنرمندان بشرویه چیست؟

مشکل عمده هنرمندان بشرویه چیست؟