مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:432019-07-17فرهنگي

هنرمندان می توانند اعتماد مردم را به صنعتگران داخلی جلب کنند


هنرمندان و صنعتگران می توانند دست به دست یکدیگر دهند، برای گذر از پروسه کشف نیازها و ورود به عرصه تولید، با هدف داشتن یک زندگی بهتر.

- سیف اله صمدیان گفت: هنرمندان و صنعتگران می توانند دست به دست یکدیگر دهند، برای گذر از پروسه کشف نیازها و ورود به عرصه تولید، با هدف داشتن یک زندگی بهتر.

این عکاس و مستندساز در گفت وگویی با ایسنا مطرح کرد: هم زمان با تولیدکنندگان باید از هنرمندان در شاخه های مختلف دعوت شود تا دستاوردها به زیباترین شکل انعکاس تصویری پیدا کند و به افرادی که فکر می کنند ما نمی توانیم قوت قلب داده شود.

او ادامه داد: اهالی فرهنگ و هنر به ویره هنرمندان هنرهای تصویری باید با تولیدکنندگان همراه شوند تا به جامعه انرژی بیشتری بدهند؛ وقتی نیاز به قطعه یا وسیله ای در داخل شناسایی و تولید می شود، باید درباره ی انعکاس این خبر خوش، با کمک هنرهای مختلف به ویژه هنرهای تجسمی و تصویری چگونگی رسیدن به کشف نیاز و اجرای پروسه تولید، به ارایه هنرمندانه ای متوسل شد تا پروسه ساخت، به زیباترین شکل در میان مردم داخل و حتی خارج از کشور انعکاس پیدا کند.

او همچنین بیان کرد: ارتباطی که حوزه هایی مانند سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی می توانند با این نمایشگاه داشته باشد، انعکاس درست خودجویی، خودیابی و خوداجرایی در زمینه تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان می توانند اعتماد مردم را به صنعتگران داخلی جلب کنند

هنرمندان می توانند اعتماد مردم را به صنعتگران داخلی جلب کنند