مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:232019-07-17فناوري

اتوماسیون اداری بر بستر ابر با قیمت مناسب و بدون دغدغه نگهداری


امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها بزرگ یا کوچک به بستر نرم افزاری جهت ثبت مکاتبات نیاز دارند بستری مناسب و مطمئن که برای نیل به یک سازمان الکترونیک و بدون گردش کاغذ (Paperless) و در اختیار داشتن مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از دستگاه های مختلف را مهیا کند.

- امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها بزرگ یا کوچک به بستر نرم افزاری جهت ثبت مکاتبات نیاز دارند بستری مناسب و مطمئن که برای نیل به یک سازمان الکترونیک و بدون گردش کاغذ (Paperless) و در اختیار داشتن مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از دستگاه های مختلف را مهیا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آی کن، راه اندازی چنین بستری نیاز به هزینه راه اندازی و نگه داری سرور و دیگر هزینه های جانبی دارد، حال اگر کسب وکاری به هر دلیلی نخواهد خود را درگیر چنین هزینه ای کند استفاده از خدمات در بستر ابر یا SaaS تنها راه حل به شمار می آید.

نرم افزار به عنوان سرویس یا SaaS Software As A Service روشی جدید در ارائه خدمات نرم افزاری هست که در آن تمام مسئولیت خرید، نصب و راه اندازی نرم افزار بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است و خدمات و امکانات از طریق تارنما در اختیار شما قرار می گیرد.

نرم افزارهایی مانند DropBox, EverNote, Google Drive, Google Docs و … هم مبتنی بر مدل SaaS هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوماسیون اداری بر بستر ابر با قیمت مناسب و بدون دغدغه نگهداری

اتوماسیون اداری بر بستر ابر با قیمت مناسب و بدون دغدغه نگهداری