مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:192019-07-17اجتماعي

دانشجو معلمان حداقل حقوق را دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی اظهار کرد: موضوع تعیین حقوق دانشجو معلمان در سال 1398 با توجه به تغییراتی که در شیوه افزایش حقوق کارکنان دولت ایجادشده بود، - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان مشمول دریافت حداقل حقوق می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی اظهار کرد: موضوع تعیین حقوق دانشجو معلمان در سال 1398 با توجه به تغییراتی که در شیوه افزایش حقوق کارکنان دولت ایجادشده بود، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار داشت و این وزارت موضوع را از مبادی مختلف مورد پیگیری قرارداد تا به نتیجه نهایی رسید.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: حقوق دانشجو معلمان دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بر اساس ماده (6) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود.

این قانون به دلیل آن که هم عرض قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط خاصی را برای تعیین حقوق دانشجو معلمان پیش بینی کرده است و باید در شرایط خاص و تعاریف خاص خودش مورد بررسی و اقدام قرار می گرفت.

حسینی با اشاره به اینکه دانشجو معلمان از بدو پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به استخدام رسمی آزمایشی درآمده اند و کارمند محسوب می شوند، اظهار کرد: به همین علت این دانشجویان باید از تمامی شرایط مندرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو معلمان حداقل حقوق را دریافت می کنند

دانشجو معلمان حداقل حقوق را دریافت می کنند