مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 09:332019-07-17بين الملل

انتشار ویدیوی عناصر داعش در تونس و تجدید بیعت با ابوبکر بغدادی


ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن ده ها تن از عناصر مسلح داعش در تونس بر تجدید بیعت با سرکرده این گروه تروریستی تأکید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، سه شنبه ویدیویی تحت عنوان عاقبت به خیری تنها برای تقواپیشگان از تونس است در اینترنت منتشر شد که در آن گروهی از عناصر داعش به انجام حملات بیشتر به تونس تشویق و بر بیعت مجدد خود با ابوبکر بغدادی، سرکرده این گروه تروریستی تأکید می کنند.

در متن این ویدیو که مدت زمان آن حدود شش دقیقه بوده، آمده است: همچنان بر عهد خود پایبندیم و در جنگ با ملت های کفری که ادعای نابودی خلافت را می کنند، ثابت قدمیم و بار دیگر بیعت مان با خلیفه مسلمانان ابوبکر بغدادی را تجدید می کنیم .

در این ویدیو که توسط دفتر رسانه تونس امضا شده یک تیم پنج نفره مسلح که صورتشان پوشیده است نشان داده شده و یکی از آنها که ابو عمر التونسی خطاب می شود در این ویدیو می گوید: به برادران متحدمان در هر مکانی می گوییم که صبر پیشه کنید چراکه شما بر حق هستید و از روح خدا ناامید نشوید، چراکه تنها قوم کافر از روح خدا مأیوس می شود .

در این ویدیو و پس از نشان دادن تصویر بغدادی یکی دیگر از این افراد می گوید: سربازان و فرزندانت در سرزمین قیروان خوب و در آسایش بوده و به رغم سختی ها به لطف خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدیوی عناصر داعش در تونس و تجدید بیعت با ابوبکر بغدادی

انتشار ویدیوی عناصر داعش در تونس و تجدید بیعت با ابوبکر بغدادی