مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:582019-07-17اقتصادي

فراخوان کهربا برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین الملل


کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر (کهربا) از افراد و گروه های نوپای صاحب ایده در حوزه بین الملل حمایت می کند که متقاضیان از دوم تا 10 مردادماه می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

- فراخوان "کهربا" برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین الملل کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر (کهربا) از افراد و گروه های نوپای صاحب ایده در حوزه بین الملل حمایت می کند که متقاضیان از دوم تا 10 مردادماه می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو برگزاری موفق فراخوان اول کهربا در خصوص حمایت از ایده های حوزه امور بین الملل در سال گذشته، با توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین المللی در حوزه های مختلف اعم از رفاهی، اقامتی، تردد و … کانون کهربا در نظر دارد از تمامی افراد و گروه های نوپای علاقه مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین الملل حمایت کند.

متقاضیان باید ضمن مراجعه به نشانی https://evnd.

co/uGFli فرم مربوطه را تکمیل و در این فراخوان شرکت کنند.

این فراخوان با محوریت برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، مدارس تابستانی / زمستانی بین المللی، ارائه خدمات برگزاری ورکشاپ های تخصصی به صورت کامل (پذیرش، پذیرایی، اقامت، ویزا، تردد و …)، جذب کارآموز / دانشجو (به خصوص از کشورهای مسلمان و همسایه)، ارائه خدمات ویزا، اقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان کهربا برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین الملل

فراخوان کهربا برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین الملل