مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:442019-07-17دانش

دانشجویان دانشگاه آزاد در لیگ ستارگان بورس درخشیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد از حضور فعال واحد های این دانشگاه در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد و گفت: - رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از درخشش واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد از حضور فعال واحد های این دانشگاه در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد در این رویداد با 7 تیم حضور پررنگ داشته و براساس آخرین رتبه بندی، تیم واحد تهران شرق همچنان در صدر لیگ، تیم واحد مشهد در مقام دوم، تیم واحد نیشابور در رتبه پنجم لیگ قرار دارند.

نگاهداری افزود: این دستاورد در رقابت با سایر دانشگاه های مطرح از جمله دانشگاه تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، مالک اشتر، صنعتی اصفهان، ارومیه، کرستان، مازندران و.

صورت گرفته که این دانشگاه ها با اختلاف در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رسالت­ خود در جهت حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه آزاد در لیگ ستارگان بورس درخشیدند

دانشجویان دانشگاه آزاد در لیگ ستارگان بورس درخشیدند