مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:292019-07-17سياسي

سناریوی سیاسی- حیثیتی- جاسوسی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین محترم طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیها نوشت: 1- توقیف نفتکس ایرانی در منطقه جبل الطارق توسط انگلیسی ها در حقیقت در ادامه همان سناریوی برجسته سازی حملات ماه گذشته در دریای عمان در جهت فضاسازی برای .

- ثالثا این ائتلاف دریایی، حفاظت از نفتکش های کدام کشور ها را برعهده خواهد گرفت.

رابعا چند کشور حاضرند وارد این ائتلاف شوند؛ هرچند کشور های مختلف از تبعات و پیامد های رودررو شدن با جمهوری اسلامی به خوبی آگاهند و تلاش دارند خود را کنار و در حاشیه نگه دارند و از ورود به متن طرح های آمریکا پرهیز کنند.

خامسا اکنون در پنتاگون که تاکنون چند وزیر عوض کرده و اکنون با سرپرست اداره می شود و دچار آشفتگی است، از یک سو بحث و اختلاف است که نیرو های آمریکا در منطقه چه کار هایی می توانند و چه کار هایی نمی توانند انجام دهند تا آمریکا را وارد یک جنگ ویرانگر ناخواسته نکنند و از سوی دیگر در پنتاگون و نهاد های اطلاعاتی نظامی آمریکا اتفاق نظر وجود دارد که ائتلاف به اصطلاح بین المللی دریایی بسیار پیچیده و پرهزینه و خطرناک است! و همان گونه که از ائتلاف سعودی - آمریکایی و تشکیل ناتویی عربی نامی بیش باقی نمانده، این ائتلاف نیز جز همان، سرنوشتی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی سیاسی- حیثیتی- جاسوسی!

سناریوی سیاسی- حیثیتی- جاسوسی!