مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 16:342019-07-16دانش

نظارت درستی بر اساس استاندارهای جهانی برای دفع زباله وجود ندارد


سعید نادری، عضو گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقال پسماند پتروشیمی خوزستان به این استان گفت: - عضو گروه محیط زیست دانشگاه گیلان گفت: انتقال پسماند پتروشیمی خوزستان می تواند خطرات زیادی برای محیط زیست داشته باشد.

متاسفانه نظارتی درستی برای دفع زباله وجود ندارد.

سعید نادری، عضو گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقال پسماند پتروشیمی خوزستان به این استان گفت: انتقال پسماند کلره از واحد های پتروشیمی خوزستان به گیلان پیاند های خطرناکی در بر خواهد داشت.

نادری مطرح کرد: این سئوال برای ما مطرح است که چرا استان گیلان را برای دفع پسماند های پتروشیمی انتخاب شده است و مسئولان جواب قانع کننده ای در این باره نداده اند.

عضو گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان اظهار داشت: این قضیه رو از جنبه های مختلف می شود بررسی کرد آیا مواد تولید را مورد ارزیابی قرار داده اند.

سطح آب های زیرزمینی در گیلان بالا است و انتقال پسماند می تواند خطرات زیادی برای محیط زیست داشته باشد متاسفانه نظارتی درستی بر اساس استاندار های جهانی برای دفع پسماند وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت درستی بر اساس استاندارهای جهانی برای دفع زباله وجود ندارد

نظارت درستی بر اساس استاندارهای جهانی برای دفع زباله وجود ندارد