مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:382019-07-16سياسي

صنعت استان و کشور از تیم منتخب مسابقات سراسری جوشکاری حمایت کند


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک گفت: دانشگاه اراک یکم و دوم مرداد ماه جاری میزبان اولین مسابقات سراسری جوشکاری کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا بهرامی در نشست خبری که در آستانه برگزاری اولین مسابقات سراسری جوشکاری کشور در دانشگاه اراک برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش علمی و عملی تحت نظر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه اراک با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی در روزهای یکم و دوم مردادماه به میزبانی دانشگاه اراک برگزار می شود.

وی افزود: شرکت های آورین الکتریک، ماشین سازی اراک، واگن پارس، انجمن جوشکاری آزمایش های غیرمخرب و معاونت علمی و پژوهشی سپاه روح الله استان مرکزی و… حمایت های خوبی جهت برگزاری این مسابقات داشته اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک تصریح کرد: استارت برگزاری این مسابقات از بهمن ماه آغاز شد و با فراخوانی که از طریق انجمن علمی مواد و متالوژی منتشر شد در نهایت 20 تیم در این مسابقه از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان، خوزستان، قم، همدان، سمنان و البرز اعلام آمادگی و حضور کردند.

بهرامی ادامه داد: هر تیم متشکل از دو نفر است و این مسابقات تحت نظر افراد متخصص و باتجربه در رشته جوشکاری با حضور داوران متخصص از استان مرکزی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت استان و کشور از تیم منتخب مسابقات سراسری جوشکاری حمایت کند

صنعت استان و کشور از تیم منتخب مسابقات سراسری جوشکاری حمایت کند