مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:232019-07-16سياسي

ثبت نام بیش از 63 هزار نفر در بیست و یکمین دوره عتبات/ اعزام اولین کاروان از 27 تیر


رییس ستاد عتبات و عمره از ثبت نام بیش از 63 هزار داوطلب در بیست و یکمین دوره عتبات دانشجویی خبر داد و اعلام کرد: اولین اعزام کاروان ها از پس فردا 27 تیر آغاز می شود و تا اول شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت السلام مرتضی مطهری پور در همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهایت که امروز در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، به تشریح جزییات بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان پرداخت و اظهار کرد: برنامه ریزی برای بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از (18 خرداد) آغاز شده و ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات تا 27 خردادماه ادامه داشت و با توجه به کثرت مشتاقان زیارت، 30 خرداد قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان انجام گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی اعزام دانشگاهیان به عتبات از 27 تیرماه آغاز می شود و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: امسال دانشجویان با شرایط خاص و ویژه ای مواجه هستند.

در زمان تعطیلات تابستان به سر می برند و فرصت خوبی برای این سفر است و مناسبت های ویژه ای در طول تابستان وجود دارد که می توان به روز عید غدیر، روز عرفه، ماه محرم و تاسوعا و عاشورا اشاره کرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برای اعزام دانشگاهیان به عتبات 350 کاروان برنامه ریزی شده است و زمینه سفر 13 هزار نفر از دانشگاهیان فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 63 هزار نفر در بیست و یکمین دوره عتبات/ اعزام اولین کاروان از 27 تیر

ثبت نام بیش از 63 هزار نفر در بیست و یکمین دوره عتبات/ اعزام اولین کاروان از 27 تیر