مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 14:542019-07-16سياسي

قالیباف از ایرنا شکایت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی معاون سابق قالیباف ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران با تکرار شایعات دروغ و بی اساس برخی کانال های تلگرامی بی نام و نشان، - در پی انتشار گزارش مفصلی در خصوص پرونده شریفی معاون وقت شهرداری تهران از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی، محمد باقر قالیباف از این خبرگزاری شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی معاون سابق قالیباف ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران با تکرار شایعات دروغ و بی اساس برخی کانال های تلگرامی بی نام و نشان، اتهاماتی را به آقای شریفی و قالیباف منتسب کرده که اساسا صحت نداشته است.

وی افزود: عنوان اتهامی خبرگزاری ایرنا، نشر اکاذیب و افترا در موضوع این پرونده و نسبت دادن آن به قالیباف بوده است.

وی اظهار داشت: پرونده شریفی هیچ ارتباطی به شهرداری تهران ندارد و حقوقی از شهرداری در این پرونده تضییع نشده است، بلکه یک موضوع اختلاف حقوقی در یک نهاد نظامی و شرکت خصوصی بوده و ارتباطی با شهردار وقت تهران هم ندارد.

معاون سابق قالیباف ادامه داد:، اما نکته مهمتر اینجاست که چرا خبرگزاری رسمی دولت، امروز به فکر افتاده با این گزارش مفصل چند هزار کلمه ای به پرونده ای بپردازد که اولا هنوز دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف از ایرنا شکایت کرد

قالیباف از ایرنا شکایت کرد