مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 12:182019-07-16پزشكي

نقش تولد زودهنگام در زندگی آینده افراد


محققان دریافتند افرادی که پیش از موعد مقرر (کمتر از هفته 37 بارداری) متولد شده اند، نسبت به افرادی که در وقت مناسب به دنیا آمده اند، روابط عاطفی ضعیف تری دارند و ازدواج و تشکیل خانواده در آنها کمتر از سایرین است.

- محققان دریافتند افرادی که پیش از موعد مقرر (کمتر از هفته 37 بارداری) متولد شده اند، نسبت به افرادی که در وقت مناسب به دنیا آمده اند، روابط عاطفی ضعیف تری دارند و ازدواج و تشکیل خانواده در آنها کمتر از سایرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، محققان دانشگاه واریک انگلستان اظهار کردند: افرادی که نارس به دنیا آمده اند، در بزرگسالی 28 درصد نسبت به افرادی که در زمان مناسب خود به دنیا آمده اند، کمتر احتمال دارد که ازدواج کنند و آنهایی هم که ازدواج می کنند، 22 درصد کمتر احتمال دارد که فرزند داشته باشند.

دانشمندان این بررسی را در بین 4.

4 میلیون فرد بالغ که درهفته بارداری کمتر از 32 به دنیا آمده بودند، انجام دادند و به نتایجی دست یافتند.

نتایج مطالعات گذشته حاکی از آن بود کودکانی که زود به دنیا می آیند، تعاملات اجتماعی ضعیفی دارند، خجالتی و ترسو هستند و از نظر اجتماعی محرومیت هایی دارند.

نتایج این مطالعه نیز نشان داد که این ویژگی ها می تواند تا بزرگسالی ادامه داشته باشد و روابطی مانند ازدواج و داشتن فرزند را با مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تولد زودهنگام در زندگی آینده افراد

نقش تولد زودهنگام در زندگی آینده افراد