مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 11:192019-07-16سياسي

ندای «هیهات من الذله» ملت در پسابرجام


میلاد مدخوریان فرد؛* به حکم عقل وقتی جامعه ای دور هم جمع شده است اگر تهدیدی آن جمع را چه به صورت نظامی، چه به صورت فرهنگی، - به حکم عقل وقتی جامعه ای دور هم جمع شده است، اگر امری آن جمع را تهدید کند، بر آن جمع لازم است آن تهدید را جواب بدهد.

  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- میلاد مدخوریان فرد؛* به حکم عقل وقتی جامعه ای دور هم جمع شده است اگر تهدیدی آن جمع را چه به صورت نظامی، چه به صورت فرهنگی، چه بصورت اقتصادی و … تهدید کند بر آن جمع لازم است آن تهدید را جواب بدهد.

حال اگر آن جامعه، یک جامعه ی اسلامی، با تفکرات ضد استعماری و مستقل باشد، آیا آن جامعه زیر بار فشار می رود؟ قطعا نمی رود، پس چگونه می شود جامعه ای سال ها زیر بار توافقی بی حاصل، یک جانبه و بی شرمانه برود؟در طول تمام تاریخ هیچ مذاکره و توافقی، در هیچ سطحی به این سبک و سیاق رخ نداده است، مذاکره ای که مردان آن خود را با بند های 36 و 37 در غل و زنجیر کنند.

وقت مردم را و پول مردم را هزینه کنند تا با مکانیزم ماشه خود را در تیررس دشمن قرار دهند، حقیقتا در طول تاریخ سابقه نداشته است این حجم از حقارت را جامعه ای به دوش بکشد و سکوت کند!حال که مدت هاست شیطان از توافق خارج شده و اروپا نیز می خواهد با هویج! آقایان را در برجام نگه دارد، وقت آن رسیده که این توافق شرم آور را آتش بزنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندای «هیهات من الذله» ملت در پسابرجام

ندای «هیهات من الذله» ملت در پسابرجام