مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 11:082019-07-16سياسي

کیفرخواست نجفی برای جلسه غیر علنی تنظیم شده بود


کیفرخواست پرونده قتل میترا استاد به گونه ای تنظیم شده بود که گویا قرار نیست جزییات جلسه دادگاه منتشر شود.

- سخنگوی قوه قضاییه گفت: کیفرخواست پرونده قتل میترا استاد به گونه ای تنظیم شده بود که گویا قرار نیست جزییات جلسه دادگاه منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره انتقادات مطرح شده به برگزاری علنی دادگاه قتل میترا استاد گفت: تمام اهتمام ما بر این است که رسیدگی از جمله در این پرونده در چارچوب ضوابط انجام شود و قانونگذار در قانون آیین دادرسی کیفری یک وضعیتی را پیش بینی کرده است که در آنجا می گوید انتشار جریان رسیدگی و گزارش پرونده که متضمن بیان مشخصاً شاکی و متهم و هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی آنان نباشد، در رسانه مجاز است و بیان مشخصات فردی فقط در موارد مقرر در قانون امکان پذیر است.

وی افزود: تبصره دو ماده 353 قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی کرده که انتشار جریان پرونده که متضمن بیان شاکی و متهم است در صورتی که به عللی از قبیل خدشه دار شدن وجدان یا حفظ نظم عمومی ضرورت یابد، بنا به درخواست دادستان کل و موافقت رییس قوه قضاییه امکان پذیر است.

بعد از فراز و فرودهای اطلاع رسانی در این پرونده و تحت تأثیر قرار گرفتن وجدان عمومی، دادستان کل از رییس قوه قضاییه تقاضا کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست نجفی برای جلسه غیر علنی تنظیم شده بود

کیفرخواست نجفی برای جلسه غیر علنی تنظیم شده بود