مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 10:082019-07-16اجتماعي

پذیرش 25 هزاردانشجو معلم/ جشن «خداحافظی با بخاری های نفتی»


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 20 هزار ماده 28 فارغ التحصیل و مهر وارد مدارس می شوند افزود: بیش از 5000 نیروی خدماتی خواهیم داشت و از طریق استمرار خدمت نیروهای در آستانه بازنشستگی نیز بخشی از کمبود نیروها را تامین می کنیم .

- پذیرش 25 هزاردانشجو معلم/ جشن خداحافظی با بخاری های نفتی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 20 هزار ماده 28 فارغ التحصیل و مهر وارد مدارس می شوند افزود: بیش از 5000 نیروی خدماتی خواهیم داشت و از طریق استمرار خدمت نیروهای در آستانه بازنشستگی نیز بخشی از کمبود نیروها را تامین می کنیم .

25 هزار نفر نیز امسال از طریق کنکور سراسری پذیرفته و وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.

تمام توان خود را در این راستا به کار گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی در حاشیه نوزدهمین کنگره پرسش مهر رییس جمهور که در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه خوشبختانه با حضور همکاران و دانش آموزان نوزدهمین کنگره برگزار شد و رییس جمهور پرسش اساسی مطرح کرده بود مبنی بر اینکه چه مهارت هایی لازم است آموخته شود گفت: آثاری در رشته هایی چون آوایی، هنرهای تجسمی و.

به دست ما رسید و 250 نفر تقدیر شدند.

وی افزود: یکی از بزرگترین کارهای نظام تعلیم و تربیت حرکت به سمت کنش آموزی و انتقال مهارتهای زندگی چون مهارت به زیستن و مهارت های فنی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 25 هزاردانشجو معلم/ جشن «خداحافظی با بخاری های نفتی»

پذیرش 25 هزاردانشجو معلم/ جشن «خداحافظی با بخاری های نفتی»