مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 14:182019-07-15اجتماعي

محیط بانان حافظ مواد ژنتیکی برای نسل آینده هستند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست محیط بانان را حافظ مواد ژنتیکی به عنوان میراث نسل آینده خواند و تاکید کرد: باید از محیط بانان به عنوان معلمان فرهنگی محیط زیست الگوبرداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در مراسم بزرگداشت روز ملی محیط بانان که با حضور محیط بانان کشور در میبد یزد برگزار شد، محیط بانان را حافظ مواد ژنتیکی و به عنوان میراث نسل آینده خواند و تصریح کرد: محیط زیست موظف به حفظ حقوق نسل آینده است و بخش عمده این وظایف به همت محیط بانان تحقق می یابد.

وی با اشاره به فعالیت 3000 محیط بان در کشورمان اظهارکرد: مقرر شده سالانه 300 نفر به محیط بانان کشورمان اضافه شود که با توجه بازنشستگی تعدادی از آنان تعدادشان تا 10 سال آینده به 5000 نفر خواهد رسید.

معاون رییس جمهوری با بیان این که هر محیط بان موظف به حفاظت از 33 هزار هکتار مراتع است، گفت: با توجه به این حجم بالا باید برای فرهنگ سازی عمومی جهت حفاظت از محیط زیست اقدام و از محیط بانان به عنوان معلمان فرهنگی محیط زیست در این زمینه الگوبرداری کرد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه حمایت از محیط بانان، از این قشر به عنوان مظهر حفظ محیط زیست یاد و اظهارکرد: محیط بانان به عنوان سفیران فرهنگی محیط زیست باید الگوی جامعه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان حافظ مواد ژنتیکی برای نسل آینده هستند

محیط بانان حافظ مواد ژنتیکی برای نسل آینده هستند