مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 13:582019-07-15اجتماعي

کرج آلودگی اُزن ندارد


تاکنون عمده آلودگی های استان در فصل گرما از نوع گرد و غبار بوده و خوشبختانه آلودگی اُزن در کرج و دیگر مناطق استان گزارش نشده است.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: تاکنون عمده آلودگی های استان در فصل گرما از نوع گرد و غبار بوده و خوشبختانه آلودگی اُزن در کرج و دیگر مناطق استان گزارش نشده است.

فردین حکیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، در خصوص اهمیت جلوگیری از انتشار آلاینده های هوا به خصوص خودداری از آتش زدن بقایای مزارع کشاورزی گفت: طبق قانون هوای پاک، آموزش و اطلاع رسانی برای خودداری از آتش زدن بقایای مزارع بر عهده جهاد کشاورزی است و با وجود اقدامات صورت گرفته باز هم در استان شاهد آتش زدن بقایای اراضی کشاورزی هستیم.

حکیمی با بیان اینکه آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی طبق قانون جرم محسوب می شود، افزود: تاکنون تعداد زیادی از کسانی که به این کار اقدام کرده اند در استان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به اینکه آیا در البرز و به خصوص کلانشهر کرج آلودگی اُزن ثبت شده یا خیر؟ گفت: خوشبختانه تاکنون آلودگی اُزن در استان ثبت نشده و عمده آلاینده های استان در فصل گرما از نوع ذرات بالاتر از 2.

5 میکرون یعنی گرد و غبار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج آلودگی اُزن ندارد

کرج آلودگی اُزن ندارد