مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 12:032019-07-15اجتماعي

آموزش همگانی محیط زیست از معیارهای انتخاب اداره محیط زیست برتر


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در بین ادارات حفاظت محیط زیست استان ها گفت: آموزش همگانی محیط زیست ویژه مخاطبان اثرگذار اجتماعی و گسترش سواد و اخلاق محیط زیستی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری از جمله معیارهای .

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در بین ادارات حفاظت محیط زیست استان ها گفت: آموزش همگانی محیط زیست ویژه مخاطبان اثرگذار اجتماعی و گسترش سواد و اخلاق محیط زیستی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری از جمله معیارهای انتخاب اداره محیط زیست برتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کیومرث کلانتری گفت: براساس ارزیابی مرکز برنامه، بودجه، بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شاخص های اختصاصی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها در سال 1397، این اداره کل موفق به کسب یکی از رتبه های برتر در میان استان های کشور شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این ارزیابی سالیانه ارتقای کیفیت خدمات دستگاه ، افزایش سطح فرهنگ و سواد محیط زیستی جامعه و در نهایت استاندارد سازی زندگی همه زیستمندان است، اظهارکرد: این اداره کل با کسب همه 1000 امتیاز اختصاصی، عنوان عالی و رتبه اول را در بین ادارات کل استانی سازمان حفاظت محیط زیست به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی محیط زیست از معیارهای انتخاب اداره محیط زیست برتر

آموزش همگانی محیط زیست از معیارهای انتخاب اداره محیط زیست برتر