مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 11:342019-07-15دانش

جهادگران دانشگاه آزاد الیگودرز به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور خدمت رسانی پزشکی و درمانی به مناطق محروم و سیل زده شهرستان الیگودرز، گروه های پزشکی و درمانی دانشگاه آزاد الیگودرز شامل پزشک، - جهادگران دانشگاه آزاد الیگودرز به منظور ارائه خدمات پزشکی، به مدت 5 روز به مناطق محروم و سیل زده شهرستان اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور خدمت رسانی پزشکی و درمانی به مناطق محروم و سیل زده شهرستان الیگودرز، گروه های پزشکی و درمانی دانشگاه آزاد الیگودرز شامل پزشک، دندانپزشک، دامپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شدند.

این خدمت رسانی از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد برکت احسان به مدت 5 روز در 15 منطقه محروم و سیل زده شهرستان الیگودرز با تجهیزات کامل و به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

دانشگاه آزاد الیگودرز، در جریان سیل اخیر لرستان چندین گروه جهادی جهت کمک به مردم آسیب دیده اعزام کرده که در این اردوی جهادی نیز دانشجویان رشته های علوم پزشکی این واحد دانشگاهی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه آزاد الیگودرز به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شدند

جهادگران دانشگاه آزاد الیگودرز به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شدند