مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 09:132019-07-15سياسي

زمان توزیع کارت المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد


مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز های سوم و چهارم مرداد ماه در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارت ورود به جلسه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه، 30 تیرماه 98 تا روز چهارشنبه دوم مردادماه 98 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز پنج شنبه سوم و جمعه چهارم مرداد ماه در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در مرحله نهایی المپیاد فوق لازم است از بعدازظهر روز چهارشنبه، دوم مردادماه 98 در خوابگاه اسکان داشته باشند و صبح روز شنبه، 5 مرداد ماه خوابگاه را تخلیه کنند و همچنین اسکان و پذیرایی صرفاً از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد سال 1398 صورت می گیرد و اسامی آنها بر روی سایت المپیاد قرار گرفته است.

بنابراین امکان ورود، اسکان و پذیرایی از همراهان دانشجو مانند پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر و … توسط دانشگاه وجود ندارد.

همچنین همراه داشتن کارت ملی ، کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد ضروری است؛ ضمن اینکه استفاده از ماشین حساب های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد

زمان توزیع کارت المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد