مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 08:582019-07-15فناوري

بلاک چین از اطلاعات مالی و شخصی شما محافظت می کند


غول های تکنولوژی کره ای با همکاری موسسات بانکی و مالی در تلاشند تا با بهره گیری از فناوری بلاک چین، به کاربران امکان محافظت از اطلاعات مالی و شخصی خود در فضای مجازی را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های سامسونگ، ال جی یو پلاس، اپراتورهای SK Telecom، KT به تازگی با همکاری برخی بانک ها و مؤسسات مالی معتبر و پیشگام در تکنولوژی همچون KEB Hana Bank و Woori Bank سعی دارند تا از فناوری بلاک چین ( ) به منظور حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات و داده های مالی و شخصی کاربران در فضای مجازی بهره گیری کنند.

بر اساس وب سایت زد دی نت، به عقیده بسیاری از کارشناسان در صورتی که این همکاری در قالب انعقاد یک قرارداد بین غول های تکنولوژی کره ای و بانک ها و مؤسسات فعال در حوزه گردش مالی و بانکی صورت بگیرد، می توان امیدوار بود که تغییر و تحولات مثبتی برای افزایش امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات مالی و شخصی کاربران در فضای مجازی و دنیای الکترونیک ایجاد خواهد شد.

به گفته این شرکت های تکنولوژی، بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تمامی اطلاعات رد و بدل شده خود را از طریق پلتفرم مبتنی بر بلاک چین بر روی گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی خود ذخیره سازی و نگهداری کنند و خیالشان از اینکه هیچ وقت این داده ها از بین نخواهد رفت، راحت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاک چین از اطلاعات مالی و شخصی شما محافظت می کند

بلاک چین از اطلاعات مالی و شخصی شما محافظت می کند