مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 11:342019-07-14فرهنگي

چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس آذرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در بخش های مختلف شامل هنر های تجسمی، ادبیات، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، - چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس به همت بسیج دانشجویی استان تهران آذرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در بخش های مختلف شامل هنر های تجسمی، ادبیات، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، انیمیشن، استندآپ کمدی و تئاتر خیابانی و موسیقی برگزار می شود.

بخش هنر های تجسمی این جشنواره شامل پوستر، عکس و کاریکاتور، بخش ادبیات شامل شعر کلاسیک، شعر نو و داستان کوتاه، ادبیات نمایشی شامل فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی و بخش موسیقی شامل موسیقی، سنتی و تلفیقی است.

بخش هنر های تجسمی چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس با موضوع سبک زندگی بومی و محلی منطبق بر احکام دینی، رسم ها و آیین های برگرفته از اندیشه اسلامی، اشرافی گری و مصرف گرایی، رابطه دانشگاه و بازار کار، کالای ایرانی بخریم، بخش ویژه خوشنویسی با موضوع صلوات خاصه و جملات برگرفته از کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران، بخش ادبیات با موضوع ایران پایگاه تمدن اسلامی، حجاب و عفاف، نماز، طنز اجتماعی و معضل بیکاری، بخش ادبیات نمایشی با موضوع پدیده تکفیری گری و داعش، شهدای مدافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس آذرماه برگزار می شود

چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس آذرماه برگزار می شود