مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 15:442019-07-13دانش

پایگاه های اطلاعات «دانش ایران» 24 تیرماه در ایرانداک رونمایی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران (دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان) و اصطلاح نامه های علمی و فنی با حضور دکتر مسعود برومند، - پایگاه های اطلاعات دانش ایران 24 تیرماه در ایرانداک رونمایی خواهد شد مراسم رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران و اصطلاح نامه های علمی و فنی با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم 24 تیرماه 1398، در ایرانداک برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران (دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان) و اصطلاح نامه های علمی و فنی با حضور دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دوشنبه 24 تیرماه 1398، در ایرانداک برگزار خواهد شد.

دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان از گزارش های کلیدی تحلیلی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) است که 30 سنجه کلیدی را درباره انتشارات ایرانیان در نمایه نامه های واس و اسکوپوس پایش می کند.

دانش ایران تنها گزارش تحلیلی است که داده های نمایه نامه های واس و اسکوپوس را در هم می آمیزد و پس از حذف هم پوشانی ها به پایش این سنجه ها می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های اطلاعات «دانش ایران» 24 تیرماه در ایرانداک رونمایی خواهد شد

پایگاه های اطلاعات «دانش ایران» 24 تیرماه در ایرانداک رونمایی خواهد شد