مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1398 ساعت 13:382019-07-12سياسي

همه مجرمیم


یک حقوقدان معتقد است، در 40 سالگی انقلاب باید به فکر تنقیح قوانین با هدف حذف عناوین متکثر مجرمانه که در دیگر جوامع جرم نیست باشیم.

وجود صدها عنوان مجرمانه در قوانین موجود که به سادگی و به اجبار زیرپا گذاشته می شوند عاملی است که باعث قانون شکنی و قانون گریزی .

- یک حقوقدان معتقد است، در 40 سالگی انقلاب باید به فکر تنقیح قوانین با هدف حذف عناوین متکثر مجرمانه که در دیگر جوامع جرم نیست باشیم.

وجود صدها عنوان مجرمانه در قوانین موجود که به سادگی و به اجبار زیرپا گذاشته می شوند عاملی است که باعث قانون شکنی و قانون گریزی های بزرگ و بزرگ تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت احمدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: بیش از 220 هزار زندانی در زندان های کشور حضور دارند.

آیا این جمعیت زندانی برابر استانداردهای جهانی، با جمعیت 80 میلیون نفری ایران تناسب دارد؟ این آمار واقعی تعداد زندانیان کشور نیست.

در گزارش آسیب های اجتماعی که در خرداد سال 1395 از سوی وزارت کشور در صحن علنی مجلس قرائت شد با اشاره به اینکه موضوع زندان ها از مسائل پر اهمیت در حوزه آسیب های اجتماعی است، تاکید شد متأسفانه سالی 600 هزار نفر عازم زندان ها می شوند که از این تعداد 200 هزار نفر در زندان ها باقی می مانند که به طور حتم آثار اجتماعی غیرقابل قبول و مخربی در جامعه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مجرمیم

همه مجرمیم