مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1398 ساعت 10:132019-07-12فرهنگي

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال امام رضا با مشارکت 8 شبکه اجتماعی


فراخوان هفتمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی که قرار است با مشارکت هشت شبکه اجتماعی برگزار شود، اعلام شد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 مهر ماه سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق افراسیابی، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این جشنواره از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می شود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های روبیکا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، نماشا، پروفایل و شمس توس، جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با هشتگ #امام رضارادوستدارم برگزار می کند.

افراسیابی درباره قالب های ارسال گفت: آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه ای با هشتگ #امامرضارادوستدارم در قالب های عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافیک می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال امام رضا با مشارکت 8 شبکه اجتماعی

برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال امام رضا با مشارکت 8 شبکه اجتماعی