مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 08:592019-07-08بين الملل

نُجَباء قصد حمله موشکی به «هاکریا» در تل آویو را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، انتشار نخستین ویدئوموزیک فارسی مقاومت عراق با عنوان بر مدار 32 که همزمان با روز جهانی قدس امسال رونمایی شد، - انتشار ویدئوموزیک بر مدار 32 از بازخورد قابل توجهی در رسانه های بین المللی برخوردار شد و صهیونیست ها آن را تهدیدی علیه اسراییل دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، انتشار نخستین ویدئوموزیک فارسی مقاومت عراق با عنوان بر مدار 32 که همزمان با روز جهانی قدس امسال رونمایی شد، در رسانه های صهیونیستی، امریکایی و منطقه ای انعکاس یافت.

خبرگزاری صهیونیستی کیکار هشبات متعلق به یهودیان تندرو اسراییلی، با تیتر تماشا کنید: تهدید به حمله به هکریا در تل آویو نوشت: حزب الله نُجَباء، گروه شبه نظامی شیعه عراقی که تحت حمایت ایران است، کلیپی حاوی تهدید به حمله به هکریا در تل آویو منتشر کرده است.

این خبرگزاری خاطرنشان کرد: گروه تروریستی نُجَباء با پشتیبانی سپاه پاسداران ایران، قبلا از تشکیل تیپ آزادسازی جولان خبر داده بود.

کیکار هشبات در ادامه افزود: این نگرانی وجود دارد که ایران مخفیانه گروه هایی نظیر نُجَباء را به موشک های بالستیک دوربرد مجهز کند.

پایگاه صهیونیستی خمال هم با اشاره به انتشار ویدئوموزیک بر مدار 32 نوشت: گروه نُجَباء که یکی از گروه های شبه نظامی شیعه در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نُجَباء قصد حمله موشکی به «هاکریا» در تل آویو را دارد

نُجَباء قصد حمله موشکی به «هاکریا» در تل آویو را دارد