مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 13:282019-07-06فرهنگي

سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه ناعادلانه است


مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه با ناچیز خواندن سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات استان، گفت: سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه غیرکارشناسی و ناعادلانه است.

- سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه "ناعادلانه" است مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه با ناچیز خواندن سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات استان، گفت: سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه غیرکارشناسی و ناعادلانه است.

وحید نیشابوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با انتقاد ازمیزان سهمیه کاغذ یارانه ای اختصاص یافته به نشریات استان، اظهار کرد: سوال ما ازمسئولین در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد این است که بر اساس چه معیاری این سهمیه ها اختصاص داده شده است؟ وی افزود: با بررسی سهمیه برخی از نشریات همتراز در سایر استان ها مشخص شد که سهمیه در نظر گرفته شده برای نشریات کرمانشاه بسیار کم و ناعادلانه است.

نیشابوری با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی از نشریات استان در تخصیص این سهمیه، گفت: مراتب این بی توجهی و بی مهری به نشریات استان توسط نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه باید پیگیری شود و نشریات مغفول مانده نیز از این سهمیه برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه ناعادلانه است

سهمیه کاغذ اختصاص یافته به نشریات کرمانشاه ناعادلانه است