مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 تیر 1398 ساعت 23:182019-07-05ورزشي

جنگ سه ایرانی و سه خارجی / زور غربی ها می چربد؟


لیگ برر فوتبال ایران در حالی از کمتر از یک ماه دیگر اغاز می شود که 3 مربی ایرانی و 3 مربی خارجی اصلی ترین کاندیدای بردن جام قهرمانی به خانه هستند و باید دید از بین استقلال، - پرسپولیس، سپاهان، یدیده، ذوب آهن و تراکتور کدام تیم جام نوزدهم را بالای سر خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از کمتر یک ماه دیگر آغاز می شود که 6 مدعی اصلی قهرمانی تقریباً تیم کاملی دارند و به جز جذب یکی دو بازیکن، تمرکز آن ها روی آماده سازی قدرتمندتر برای لیگ نوزدهم خواهد بود.

پرسپولیس، سپاهان، پدیده، استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی تیم هایی هستند که به نظر می رسد از همین ابتدا برای قهرمانی بسته شده اند و رویای بالا بردن جام نوزدهم را در سر دارند.

پرسپولیس قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر بالاخره تکلیف نیمکت خود را مشخص کرد و آن را به یک آرژانتینی سپرد.

گابریل کالدرون که سابقه 2 قهرمانی در لیگ عربستان را دارد کار سختی برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی پرسپولیس را دارد و باید دید می تواند از میراث برانکو به خوبی مراقبت کند.

تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس یعنی علی علیپور، احمد نورالله ی و علیرضا بیرانوند که قصد ترک این باشگاه را داشتند مشخص شد و آن ها در تمرین روز گذشته پرسپولیس حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ سه ایرانی و سه خارجی / زور غربی ها می چربد؟

جنگ سه ایرانی و سه خارجی / زور غربی ها می چربد؟