مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 تیر 1398 ساعت 10:132019-07-04اجتماعي

سرپرست آموزش و پرورش: نظام تعلیم و تربیت اکنون تک ساحتی است


باید دانش آموزان را در تعلیم و تربیت مشارکت بدهیم چراکه هر دانش آموز دست کم یک نقش و دست کم یک تشکل است.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید دانش آموزان را در تعلیم و تربیت مشارکت بدهیم چراکه هر دانش آموز دست کم یک نقش و دست کم یک تشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، اظهار کرد: در هفته کرامت هستیم و باید به نقش زنان، مادران و خواهران در جامعه کرامت داده شود چراکه محور اصلی تعلیم و تربیت زنان هستند.

وی افزود: محور نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند و در آموزش و پرورش که نزدیک به یک میلیون کارمند،750منطقه آموزشی و بیش از 107هزار مدرسه داریم، اگر دانش آموز نباشد اتفاقی نمی افتد و همه اینها تنها برای این است که دانش آموزان در مدارس هستند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموز محوری، دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری باید شعار همه در آموزش و پرورش باشد، هر کسی در نظام تعلیم و تربیت مدیریت، مشاوره، معلمی و یا برنامه ریزی می کند و اگر غیر از این باشد به خطا رفته ایم.

حسینی با بیان اینکه تمام نکات و پیشنهادات شما را یادداشت کرده ام،گفت: همه نکاتی که گفتید درست و صحیح است اما شما می دانید که تغییر در نظام تعلیم و تربیت کند و بطیی است و البته باید هم به این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آموزش و پرورش: نظام تعلیم و تربیت اکنون تک ساحتی است

سرپرست آموزش و پرورش: نظام تعلیم و تربیت اکنون تک ساحتی است