مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 11:332019-07-03اجتماعي

نوشهر در لجن فاضلاب لجن کش


این یک گزارش زرد یا عبور از خط قرمز نیست، بلکه نشان دادن دردی است که مردم نوشهر و چالوس با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ نه سیاه نمایی در کار است و نه خیال پردازی، - وقتی لجن فاضلاب لجن کش در نقطه و مکان غیر بهداشتی تخلیه شود، این یعنی بازی با جان مردم، یعنی فقط باید به منفعت خود توجه کنید و مردم مهم نیستند.

آنقدر مردم باید از مسئول شنیده اند که گویی، مسئول باید دستور بدهد و مردم آن را اجرا کنند، در حالیکه وضعیت نگران کننده رها شدن فاضلاب در مکان های غیر استاندارد، جان آنها را به خطر انداخته است.

در بحث رهاسازی فاضلاب در سطح معابر شهرها بارها تذکرات لازم داده شده است اما متأسفانه این موضوع همچنان از معضلات مهم در شهرهای مازندران محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش خبری مبنی بر سرازیر شدن شیرابه زباله های خانگی به داخل رودخانه و دریا در محل دپوی زباله نوشهر و تخلیه تانکرهای فاضلاب کش در این مکان و آلودگی هایی که به همراه داشت سوژه داغ رسانه ها و فضای مجازی شد.

رییس اداره حفاظت و محیط زیست نوشهر در توضیح این خبر و نگرانی به حق مردم و دوستداران محیط زیست در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تا چندی پیش که تانکرهای فاضلاب کش نوشهر و چالوس در مکانی غیر مکان فعلی اقدام به تخلیه می کردند، گفت: با پیگیری های به عمل آمده، جلوی این تانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشهر در لجن فاضلاب لجن کش

نوشهر در لجن فاضلاب لجن کش