مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 13:582019-07-01اجتماعي

لباس فرم مدارس و تاثیر آن در شادی دانش آموزان


رییس اداره آموزش و پرورش منطقه افشار گفت: لباس فرم مناسب دانش آموزان می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس داشته باشد.

- سیدمجتبی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مزایای لباس فرم دانش آموزان، اظهار کرد: لباس فرم مناسب دانش آموزان می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در مدارس و احساس امنیت آنان در مدرسه و خارج از آن داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: در فرهنگ غنی اسلامی تاکید فراوانی بر حمایت از قشر ضعیف شده است که از این نظر لباس فرم یکسان و یک رنگ نقش ویژه ای در کاهش فاصله طبقاتی داشته و می تواند موجب آن شود که هیچ دانش آموز کم بضاعتی احساس کمبود و سرخوردگی نکند.

وی با اشاره به نقش مهم عوامل اداری و انجمن اولیا در ساماندهی لباس فرم، افزود: وظیفه آموزش و پرورش تسهیل گری و همکاری همه جانبه است؛ بنابراین باید هر آنچه که در توان داریم به کار گیریم تا این امر به نحو احسن توسط مدارس اجرایی شود، اما در این بین نباید از مشارکت اولیا غافل شد.

نقش انجمن اولیا در پیکره آموزش و پرورش بسیار حساس و موثر است به همین دلیل مشارکت انجمن اولیا در امر ساماندهی لباس ضرورت دارد .

حسینی تصریح کرد: طرح ساماندهی لباس فرم مدارس، فرصتی مناسب جهت اشتغالزایی و تحقق شعار رونق تولید و اشاعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس فرم مدارس و تاثیر آن در شادی دانش آموزان

لباس فرم مدارس و تاثیر آن در شادی دانش آموزان