مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 15:082019-06-30سياسي

12 کتاب در حوزه تنقیح قوانین در آستانه انتشار


با اهتمام محققان و پژوهشگران معاونت حقوقی، 12 عنوان کتاب در حوزه تنقیح قوانین و مقررات قضایی در آستانه انتشار قرار گرفته است و به زودی برای بهره مندی مخاطبان و جامعه حقوقی قضایی کشور عرضه می شود.

- معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: با اهتمام محققان و پژوهشگران معاونت حقوقی، 12 عنوان کتاب در حوزه تنقیح قوانین و مقررات قضایی در آستانه انتشار قرار گرفته است و به زودی برای بهره مندی مخاطبان و جامعه حقوقی قضایی کشور عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تنقیح قوانین و مقررات قضایی از حیطه های مهم فعالیت این معاونت بوده و نتایج حاصل از فعالیت در این حوزه از اثر بخشی بالایی در جامعه حقوقی قضایی کشور برخوردار است.

دکتر مصدق با تبیین فرایندهای متعدد تنقیح قوانین و مقررات قضایی افزود: تهیه متن صحیح و شفاف از قوانین و مقررات مورد نظر، فراهم آوری قوانین و مقررات مرتبط از منابع و سامانه های معتبر قوانین در کشور، فراهم آوری نظریه های مشورتی و آرا وحدت رویه مرتبط، تشخیص و تفکیک قوانین معتبر از نامعتبر در قوانین گردآوری شده، تهیه جدول تنقیحی و تدوین لایحه اصلاحی، از جمله فرایندهای عملیات تنقیح قوانین و مقررات محسوب می شود که هر یک از این مراحل نظر به حجم زیاد قوانین و مقررات موجود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کتاب در حوزه تنقیح قوانین در آستانه انتشار

12 کتاب در حوزه تنقیح قوانین در آستانه انتشار