مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 15:582019-06-27سياسي

برنامه اصلی دستگاه قضا مبارزه با فساد و اجرای عدالت است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه اصلی دستگاه قضا مبارزه با فساد و اجرای عدالت است گفت: رفع اطاله دادرسی، - کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی، رسیدگی عادلانه و توجه حقوق عامه مردم از مسائل مورد تاکید دستگاه قضایی در دوره تحول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر مرتضی تمیزی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برای جلوگیری از هر گونه تخلف در نیروهای مسلح سال گذشته 185 دوره در قالب سه میلیون و 833 هزار و 200 نفر ساعت برای کارکنان نیروهای مسلح استان برگزار شد که ثمرات ارزنده ای نیز به همراه داشته است.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با دشمنان نظام و ملت و کشور قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کنند اما در برخورد با متخلفان از قانون تمام سعی و تلاش شأن را می کنند که کسی آسیب نبیند و چنانچه در این رهگذر فردی به ناحق آسیب دیده است می تواند با مراجعه به دستگاه قضا حق و حقوق خود را مطالبه کند.

تمیزی گفت: دادسرای نظامی اکنون در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و چابهار فعال است و بزودی در سراوان و زابل راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده دادسرای نظامی سراوان تا هفته آینده افتتاح خواهد شد تا ضمن کاهش هزینه ها برای مردم رسیدگی به پرونده ها سریع تر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اصلی دستگاه قضا مبارزه با فساد و اجرای عدالت است

برنامه اصلی دستگاه قضا مبارزه با فساد و اجرای عدالت است