مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 15:232019-06-27سياسي

وضعیت گردشگری استان زیبنده کرمان نیست


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی های حوزه گردشگری، در جذب گردشگر و درآمد این حوزه از متوسط کشور خیلی پایین تر هستیم که این زیبنده استان کرمان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز 6 تیرماه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی های حوزه گردشگری، در جذب گردشگر و درآمد این حوزه از متوسط کشور خیلی پایین تر هستیم که این زیبنده استان کرمان نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت های حمل و نقل هوایی جزو مواردی است که بار منفی برای ما داشته، افزود: اتفاقی که در حوزه وزارت راه افتاد به مردم کرمان جفا شد و مدیر قبلی فرودگاه های کشور با لجاجت در زمینه طرح فرودگاه کرمان کارشکنی کرد و مدت هاست این طرح معطل مانده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: حوزه آی سی تی یکی دیگر از مسائل مهم در گردشگری است و باید مشکلات این حوزه رفع شود.

وی تصریح کرد: نشست مشترک مجمع نمایندگان استان و فعالان گردشگری با وزیر و سرمایه گذار در زمینه ترمینال فرودگاه کرمان را برگزار خواهیم کرد تا تصمیم گیری شود.

پورابراهیمی گفت: اگر می خواهیم چالش های بخش گردشگری استان تصمیم بگیریم، باید آسیب ها را شناسایی و راهکارها را ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گردشگری استان زیبنده کرمان نیست

وضعیت گردشگری استان زیبنده کرمان نیست