مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 13:532019-06-27سياسي

پیام تسلیت رییس مجمع نمایندگان اصفهان در پی درگذشت نماینده مردم نطنز


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت همکار ساعی، خدوم و اندیشمند مرحوم زنده یاد دکتر مرتضی صفاری نطنزی عضو ارشد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مرحوم دکتر صفاری نطنزی در طول چهار دهه خدمتگزاری خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در کسوت سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا، قزاقستان و مجارستان و یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی که وکالت مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستانهای نطنز و قمصر و بخش بادرود را بر عهده داشتند الگو و نمونه شایسته یک خدمتگزار صدیق ملت بودند که متعهدانه و با خلوص نیت و با استقلال رای وظایف خویش را به انجام می رساندند.

ایشان که از فرهیختگان نخبه و مدیران متخصص وزارت امور خارجه بودند همواره به واسطه استقلال رای و خدمت صادقانه در مسئولیت های مهم احترام خاصی در نزد مردم، مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس مجمع نمایندگان اصفهان در پی درگذشت نماینده مردم نطنز

پیام تسلیت رییس مجمع نمایندگان اصفهان در پی درگذشت نماینده مردم نطنز